Tutustu asiakaslähtöiseen toimintaperiaatteeseemme alla. Mikäli kiinnostuit remontointipalveluistamme, ota yhteyttä, ja aloitetaan ilmaisesta arvioinnista!
Ilmainen arviointi. Asiakkaan ei tarvitse itse arvioida, mitä remontoitavalle kohteelle täytyy tehdä ja millainen paketti tilataan, vaan yritys tekee sen asiakkaan puolesta ilman veloitusta.
Tarjous. Arvioinnin perusteella yritys tekee tarjouksen.
Sopimus. Pitävä kirjallinen sopimus tehdään, kun asiakas on hyväksynyt tarjouksen.
Työ. Vankalla kokemuksella tehty työ hoidetaan niin, että asiakas tietää, mitä kulloinkin tapahtuu.
Työn tuloksen arviointi. Asiakkaan on oltava tyytyväinen valmiiseen työhön, muuten tehdään asiaan kuuluvat korjaukset ilman lisäkustannuksia.
Loppusiivous. Yritys jättää työympäristön samanlaiseen kuntoon mitä se oli työtä aloitettaessa – hyvässä lykyssä jopa parempaan.
Jälkikyselyt. Joskus jotakin pientä vikaa ilmenee vasta, kun uusitut tilat kohtaavat arjen. Laatoitus ja Saneerauspalvelut Lehtonen on yhteydessä asiakkaaseen hetki työn valmistumisen jälkeen. Myös asiakas voi hyvällä omallatunnolla ottaa yritykseen yhteyttä. Vika tulee lopulta varmasti korjatuksi.